INFORMACJE SERWISOWE

Drogi Klient Nuga Best, nasza firma zrobi wszystko, aby rozwiązać Państwa problem i jak najszybciej naprawić urządzenie, abyś mogli nadal z niego korzystać i osiągnąć najlepsze efekty.
W każdym przypadku, czy problem z urządzeniem jest objęty gwarancją, czy nie jest albo upłynął już termin gwarancji, zanim zwrócisz się do centrum serwisowego:
  1. Upewnij się, że urządzenie rzeczywiście nie działa (sprawdź dokładnie czy kable są prawidłowo podłączone).
  2. Przyjdź do salonu, w którym dokonałeś zakupu lub jeśli nie jesteś w pobliżu, do najbliższego Salonu. Zabierz ze sobą kartę gwarancyjną.
  3. Pracownik salonu sprawdzi Państwa urządzenie, przygotuje protokół, w którym opisze stan urządzenia.
  4. Następnie, urządzenie zostanie wysłane do centrum serwisowego.
  5. Specjalista centrum serwisowego ustali przyczynę usterki, naprawi problem lub wymieni części zamienne.
  6. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją albo jest już po gwarancji, usługa serwisowa jest odpłatna.


PROSIMY ZACHOWAĆ KARTĘ GWARANCYJNĄ W BEZPIECZNYM MIEJSCU. POMOC MOŻESZ UZYSKAĆ TYLKO PO JEJ OKAZANIU, Z OKREŚLONĄ NA NIEJ DATĄ SPRZEDAŻY.

Karta Gwarancyjna

  1. Nuga Medical Co. Ltd zabezpiecza gwarancję na podane urządzenie zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta.
  2. W przypadku wykrycia usterek urządzenia prosimy skontaktować się z lokalnym dostawcą lub biurem Nuga Best Polska
  3. Karta gwarancyjna musi zawierać wpis miejsca zakupu w momencie zakupu, w celu otrzymania naprawy gwarancyjnej.
  4. Gwarancja jest ważna przez 2 lata od daty zakupu, a naprawy gwarancyjne obejmują wyłącznie uszkodzenia powstałe w wyniku normalnego użytkowania.
  5. Okres gwarancyjny tego produktu jest liczony od daty zakupu, dlatego w momencie zakupu na Państwa karcie gwarancyjnej zostaje wpisana data zakupu (w przypadku jeśli daty zakupu nie można zweryfikować, okres gwarancyjny jest liczony od dnia 6 miesięcy od daty produkcji).
  6. Jeśli produkt jest używany w celach komercyjnych (np. podczas sprzedaży w niewłaściwych warunkach) lub w celach przemysłowych, wówczas okres gwarancyjny ulega skróceniu do 6 miesięcy (włączając w to części zamienne).
  7. Gwarancja nie może być wznowiona.

Bezpłatna obsługa gwarancyjna nie obowiązuje w nastepujących przypadkach:

1. W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódż).
2. Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania.
3. W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia.
4. W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika.
5. W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze serwisowym Nuga Best Polska.