PROSIMY ZACHOWAĆ KARTĘ GWARANCYJNĄ W BEZPIECZNYM MIEJSCU. POMOC MOŻESZ UZYSKAĆ TYLKO PO JEJ OKAZANIU, Z OKREŚLONĄ NA NIEJ DATĄ SPRZEDAŻY.
Karta Gwarancyjna- Nuga Medical Co. Ltd zabezpiecza gwarancję na podane urządzenie zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta.
- W przypadku wykrycia usterek urządzenia prosimy skontaktować się z lokalnym dostawcą lub biurem Nuga Best Polska
- Karta gwarancyjna musi zawierać wpis miejsca zakupu w momencie zakupu, w celu otrzymania naprawy gwarancyjnej.
- Gwarancja jest ważna przez 2 lata od daty zakupu, a naprawy gwarancyjne obejmują wyłącznie uszkodzenia powstałe w wyniku normalnego użytkowania.
- Okres gwarancyjny tego produktu jest liczony od daty zakupu, dlatego w momencie zakupu na Państwa karcie gwarancyjnej zostaje wpisana data zakupu (w przypadku jeśli daty zakupu nie można zweryfikować, okres gwarancyjny jest liczony od dnia 6 miesięcy od daty produkcji).
- Jeśli produkt jest używany w celach komercyjnych (np. podczas sprzedaży w niewłaściwych warunkach) lub w celach przemysłowych, wówczas okres gwarancyjny ulega skróceniu do 6 miesięcy (włączając w to części zamienne).
- Gwarancja nie może być wznowiona.
Bezpłatna obsługa gwarancyjna nie obowiązuje w nastepujących przypadkach:1. W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódż).
2. Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania.
3. W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia.
4. W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika.
5. W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze serwisowym Nuga Best Polska.